Grąžinimo ir garantijos politika

1. Bendrosios Nuostatos

1.1. Ši Grąžinimo Politika (toliau – Politika) reglamentuoja UAB “Doramed” (toliau – Bendrovė) teikiamų paslaugų grąžinimo sąlygas ir tvarką klientams (toliau – Klientas), įsigijusiems paslaugas per interneto svetainę

https://doramed.lt

(toliau – Svetainė).

1.2. Ši Politika yra neatsiejama Bendrovės teikiamų paslaugų naudojimo sąlygų dalis.


2. Paslaugų Aprašymas

2.1. Bendrovė teikia elektromagnetinių impulsų procedūras, skirtas padėti Klientams mesti rūkyti (toliau – Procedūra).


3. Garantijos ir Grąžinimo Sąlygos

3.1. Jei po pirmosios Procedūros Kliento potraukis nikotinui nesumažėja, Klientas turi teisę per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo Procedūros atlikimo dienos kreiptis į Bendrovę dėl nemokamos pakartotinės Procedūros suteikimo. Jei Klientas nesikreipia per nustatytą terminą, jis praranda teisę reikalauti sumokėtos sumos grąžinimo, nepriklausomai nuo to, ar vėliau pasinaudoja pakartotine Procedūra.

3.2. Jei po antrosios (pakartotinės) Procedūros Klientas nejaučia jokio poveikio, Klientas turi teisę per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo pakartotinės Procedūros atlikimo dienos kreiptis į Bendrovę dėl sumokėtos sumos grąžinimo.

3.3. Norėdamas pasinaudoti 3.1 ir 3.2 punktuose nurodytomis teisėmis, Klientas privalo:

a) Pateikti rašytinį prašymą el. paštu [email protected] arba telefonu +370 5 214 0248, nurodydamas savo vardą, pavardę, užsakymo numerį, Procedūros datą ir išsamų paaiškinimą, kodėl mano, kad Procedūra buvo neveiksminga.

b) Bendradarbiauti su Bendrove, siekiant nustatyti neveiksmingumo priežastis, įskaitant, bet neapsiribojant, dalyvavimą papildomuose vertinimuose ar konsultacijose, jei to reikalauja Bendrovė.

3.4. Bendrovė pasilieka teisę atsisakyti grąžinti pinigus, jei:

a) Klientas nesilaikė po Procedūros teiktų rekomendacijų, kurios galėjo turėti įtakos Procedūros efektyvumui.

b) Klientas nepateikė prašymo per nustatytą 7 (septynių) kalendorinių dienų terminą.

c) Klientas nesutiko bendradarbiauti su Bendrove, siekiant nustatyti neveiksmingumo priežastis.


4. Grąžinimo Procesas

4.1. Gavusi Kliento prašymą, Bendrovė per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų įvertins prašymo pagrįstumą ir informuos Klientą apie sprendimą el. paštu.

4.2. Jei nusprendžiama grąžinti pinigus, grąžinimas bus atliktas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo sprendimo priėmimo dienos, naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kurią Klientas naudojo pradiniam mokėjimui.


5. Baigiamosios Nuostatos

5.1. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šią Politiką, paskelbdama atnaujintą versiją svetainėje. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo momento.

5.2. Jei kuri nors šios Politikos nuostata pripažįstama negaliojančia ar neįgyvendinama, likusios nuostatos lieka visiškai galiojančios ir veiksmingos.


Kontaktai

Jei turite klausimų dėl šios Politikos, prašome susisiekti su mumis:

El. paštas: [email protected]

Telefonas: +370 5 214 0248

Jūsų pasitenkinimas yra mūsų prioritetas! 😊

Visos teisės saugomos 2024 | Doramed Welness Lietuva
MB Doramed, 306675573 |  Privatumo politika